tirsdag 12. februar 2013

Varmeposer for mikrobølgeovn.

Nå kommer bilder av disse ganiale varmeposene.

Disse koster fra 100-150kr (noen er lengre enn andre)
Dette har vært en bestselger blandt mine produkter. Mye mulig fordi de er så billige, men disse har også mange bruksområder.
Selv har jeg en hengende rundt nakken nesten hele tiden, mens jeg er hjemme. Jeg bruker også disse for oppvarming av barnevogn/bilsetet, om jeg f.eks har glemt å ta dette inn fra bilen. Da blir det ikke så kaldt for barnet å bli lagt oppi.
Lille jenta mi må ha ei varm seng å legge seg i om kvelden, så der er også denne mye enklere enn å fylle ei flaske med vann.
Disse kan enten sendes, eller hentes. Ved sending av disse komme de (desverre) på 75kr i porto pga. tyngden. Men om det er en liten trøst, kan du da handle mer (litt lettere ting) uten at portoen blir dyrere :)
Send meg gjerne en mail for bestilling.
OBS!
Jeg fjerne alltid varmeposen før barnet blir lagt oppi vogn/setet/seng, da det kan være fare for at den er for varm for barnet, og det kan brenne seg. La ikke barna få leke med varmeposene, da disse inneholder små deler i fyllet.

Varmepose med hvite og rosa ruter.
Kort modell 60kr

Varmepose med søte små ugler
Lang modell 75kr

Søt varmepose med biler og sommerfugler.
Kort modell 60kr

Varmepose med blå ugler, denne kan også fåes i rosa/lilla farge.
Lang modell 75kr

Varmepose med søte hjerter.
Kort modell 60kr

Både korte og lange modeller henger fint av seg selv rundt nakken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar