lørdag 1. juni 2013

Gavedryss!!!

Hei alle mine følgere ;)

Jeg har vært så heldig i fått litt eksta fra noen av mine leverandører. Dette har jeg lyst til å dele med dere.
Så jeg har laget en mini hårpynttavle og litt hårpynt av dette som jeg har fått ekstra. Så la jeg på litt mer, for å få fylt tavlen helt opp. 
Derfor vil jeg dele ute en mini hårpynttavle fylt med hårpynt, til en av mine likere. 
Verdi 300kr

Kommenter her eller under innlegget på Facebook, navnet på den du vil gi denne til, om du vinner ;) (Det er lov å beholde den selv også ;-))

HUSK Å LIKE MIN LILLE KOSEKROK PÅ FACEBOOK. 

Trekningen skjer i midten på juni ;-)

3 kommentarer:

  1. nyydelig:D eg har både ei datter, Sophie Aimée, og ei tantejente, Mathea Mari, som eg ville gitt premien til:D
    Krysser fingrer og tær for at eg kan få pynte begge småjentene med denne flotte hårpynten:D

    Ha ei fin helg:D

    Lene Skjelnes

    SvarSlett
  2. Så flink du e å lage så mye rart. :)
    Jeg har ei jente på to år som sparer luggen sin, og da trengs det håpkliper... Stooore mengder hårkliper! Hadde vært skikkelig kjekt med noen (som disse) som har litt mer pynt på! :)
    Hilsen fra Mamma Nina og Saga Lovise!

    SvarSlett
  3. Jeg har likt & Delt på facebook.

    Har utrolig lyst å gi den til mitt barnebarn Amalie.
    Hun elsker sløyfer,klemmer og ting til håret.
    Hun vil være Famo sin pinsesse som hun sier.
    Så med en slik tavle, å alle de flotte hår pyntne, så ville hun garantert blitt super glad. Å da hadde hun kunne hatt orden på alle "hår dingsene" sine..

    Krysser fingrene og håper jeg kanskje kan få lov å overreke denne til lille Amalie.

    Stor hilsen fra Famo Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett